Tuesday, May 8, 2012


После тоа само се молев Pierre да стигне побрзо,затоа што не можев веќе,бев преуморна,пред мене само замислував кревет и посакував да потонам во длабок сон,бидејќи ко за прв лет и прво патување ми се собраа премногу часа,плус и чекање,бев навистина изморена дури и не чувствував дека сум присутна таму туку некаде во свемирот.

Времето во Естониа не сакате да знаете какво беше,ладно се разбира сто би рекле ние камен ладно и тоа премногу како температурата да беше -40 така се осеќав,и доколку сакаш да преживееш тогаш биди некаде засолнет.

Појдовме и до еден маркет да купиме нешто за јадење,и кога конечно пристигна Pierre,се прибравме во колата на Uudo и тргнавме за Парну каде требаше да живееме цели 8 месеци во тоа гратче.Бидејќи бев прекапана,спијав цел пат во колата од Талин за Парну,скоро 2 часа возење,и стасавме околу 23 часот вечерта,и дури си ги видовме собите,накратко се запознавме и со Pierre,и бидејќи бевме гладни пробавме малку од храната,и се што посакував во тој момент беше само да си легнам и да заспијам затоа што не можев повеќе...и така и направив!

Значи се сместивме се средивме,сето тоа беше брза процедура,и вториот ден веќе во Естониа поточно во Парну,требаше да бидеме подготвени и разбудени утрото,бидејќи Uudo ни рече дека ќе не земи со колата и дека ќе не однеси на работа да го видиме местото да ни го објасни патот  кај седиме и накај треба да се движиме секој ден кога ќе одиме на работа,ни објасни и некои поважни работи,за да ни биде полесно,се разбира ни даде и мапи за полесно ориентирање и полесно запознавање на градот во кој ќе живееме.


No comments:

Post a Comment