Thursday, May 17, 2012

Презентацијата на Pierre - French speaking day!


Полека,полека почнуваа подготовките за нашите презентации,првата беше од Pierre 24 Март,а мојата презентација беше закажана на 14 Април.
И почнувавме со подготовките,иако од Pierre беше прва,него му се појави мал проблем,му исчезнал тестот што го правел во Франција,па мораше после презентацијата,бидејќи беше во сабота,тој мораше да се врати во недела за Франција.

Па мислам поради тоа и не беше многу расположен,и присебен за презентацијата,но како и да е, јас бидејќи искрено сакав да му помогнам околу тоа,осејќав дека немаше мотивација,баш,дури и пријателите наши ги немаше покането,јас му дадов до идеја дека мора да биде упорен и да ги извести дека ќе има презентација и ќе ни биде чест да дојдат,дека имаме доволно место кај да ги сместиме,и дека се ќе организираме од наша страна,јас бидејќи нон-стоп бев во контакт со волонтерите,некои и ги осеќав за многу блиски,бидејќи и се зближивме,му реков ајде дојдете ќе имате прекрасна забава тука,ќе одиме на презентација,па ќе се организираме некако да шетаме,низ Парну,во некој клуб,или што и да посакаат.

Бидејќи тие се гости а ние домаќини се разбира треба да направиме гостите да се чувствуваат пријатно и удобно,и да ги задоволиме нивните потреби.Да се покажеме во најдобро светло.
Така,се потрудивме со Pierre заедно,не послушаа,ги заинтересира,и се решија дека ќе дојдат.

Ги пречекавме,полека стигнаа сите навреме,кој подоцна,кој порано,но сепак во глобала  и сума сумарум сите беа на број освен Simone и Sean,кои поради оправдани причини немаа можност да присуствуваат.Но во секој случај и тие што дојдоа доволни беа,и посебно беше прекрасно тоа што се надевам дека Pierre беше среќен поради тоа,јас искрено многу бев исполнета дека направив се што можев за да дојде некој,да не бидеме само јас и некои од вработените,никогаш не го добив одговорот но потсвесно се надевав дека ми заблагодаруваше што направив и дадов се од себе.
Исто така јас требаше сама да ја преземам одговорноста,бидејќи останував сама со гостите,после заминувањето на Pierre,за Франција.

No comments:

Post a Comment