Thursday, May 10, 2012


Наидовме на една голема дрвена нишалка на која се качуваат повеќе луѓе и се занишуваат,доста цврста,летавме високо,се разбира јас бев прва таму ЗА J ,чувството беше прекрасно со адреналин,како да сме птици кои летаме и ја чувствуваме слободата и мирот...на некој начин ногу забавно,смееќи се нишавме извесно време...Извикувавме цело време,како мали деца,и уживавме заедно во еуфоријата...

Полека се прибиравме накај хотелот,бидејќи беше доцна,по пат разгледувавме споменици,интересни актракции,објекти,знаменитости,се разбира со објаснување од страна на водичите,Siiri,Kaisa и Kriss,ни доловија некои историски факти и информации...

Ах морам и да ја спомнам смешната случка,кога ни поставија задача,да одиме низ Вилјанди,и јас ја имав таа среќа да бидам со Ирците,незаборавно искуство,бев со двајца млади момци,кои мислев дека се добри со мапа,но не баш.Значи за задачата се потрудивме максимално,добро се снајдовме,најдовме приватно училиште,од тука синот на директорот не префрли со кола до универзитетот во центарот,после сами се снајдовме да ја најдеме библиотеката,и од кога ја завршивме обврската,решивме да се вратиме во хотелчето,и благодарение на Daire и Sean се загинавме во малечкото Вилјанди. Епа така им е кога не ме слушаат,иако не сум добра со мапа,барем паметот и меморијата одлично ме служи,и му предложив,ајде да пробаме овој пат,не овој,и така си се шетавме и си прашувавме по пат,како да се вратиме до хотелчето,среќа што колку толку разбирам руски,па мешано српско-руски-македонски,ми помогнаа луѓето што ги сретнувавме по пат,и така смеејќи се вративме во хотелчето,доцневме,но никој не се јави ниту пак се загрижи да праша каде сме,беа сигурни дека ќе се вратиме,па и се вративме подоцна,сите веќе беа собрани и не чекаа нас.А ние смеејќи се им кажавме за искуството,и нормално не можејќи да се воздржат и тие гласно се смееа,иако не беше тоа целта,иако ние требаше да помогнеме како волонтери,Да ние го направивме тоа,но и нас несебично ни помогнаа,и тоа во голема мера,па и ние го осетивме тоа чувство, да ни помогне некој.Сепак имавме интересно доживување,и имавме поразлично искуство од другите.

No comments:

Post a Comment