Friday, May 11, 2012


Излеговме и претходната вечер на џез-концерт,исто во центарот,и бевме да јадиме во ресторан,исто така бевме и на едно место во центарот рок место,и таму убаво и поминавме,се сретнавме со многу луѓе,јас го побарав и Дени со неговите пријатели,така да доста забавно беше и незаборавно можам да признаам.

Дури бевме Талин,јас имав средба со жената на амбасадорот Ненад Колев, Лилјана толку љубезно,ми се јави,бидејќи разбрала дека сум волонтер тука и сум од Македонија,особено од Прилеп,и беше заинтересирана да ме запознае,а бидејќи знаеше дека ќе идам за Талин,веднаш ми закажа средба во центарот на градот,да се сретнеме,и да одиме некаде заедно на ручек,да ме прошета низ Талин,да се запознаеме подобро и да разговараме се разбира за нас.

И така и беше иако уморна од ноќите,сепак станував порано и саботата и неделата и прекрасна и незаборавна средба имав со Лилјана,толку мила душа,добра,стабилна,како и разбирлива,искрено се изненадив,на позитивно,и не очекував дека толку другарски,ќе се однесува со мене,дури и јас заборавив дека е жена на амбасадорот,бидејќи комуникацијата со нејзе ме воодушеви,и ме натера да се чувствувам удобно,како да се знаеме од поодамна,така некоја и блискост почувствував.Со еден збор си најдов сродна душа,која би ме разбрала,и со која можам да комуницирам, и да разговарам,и да ја побарам во секој момент,исто и таа беше изненадена од мене,и добив прилично убави коментари од нејзе,дека лесно може да ме прочита и дека и изгледам за доста паметна девојка која знае што сака во животот,принципиелна,дека се трудам,и дека давам се од себе за да успеам,цврста,упорна,полна со позитивна енергија, и можам да кажам дека не згреши во анализирањето,баш е така,точно проценето.:)

И кажав дека ќе правам презентација за Македонија,и дека ќе ми е чест доколку присуствуваат заедно со амбасадорот,таа во тој момент веднаш ми кажа дека,таа 100 % ќе дојде,за амбасадорот е малку покомплицирано,во случај да е зафатен,нема да може,но сепак и таа што се согласи мене ми значеше,и тоа што несебично ми кажа дека ќе ми помогне доколку ми треба помош.

Навистина многу ми значеше,подршката нејзина,нејзиното пријателство,и контактот ден по ден ни стануваше се поцврст.
Како и да е незаборавен викенд во Талин...Задоволни сите,од дружбата од Талин,иако немавме можност да го прошетаме,бевме само во центарот и во стариот град,причина за тоа беше и времето,кое се менува на секоја секунда а мене тоа страшно ми сметаше,но како и да е имавме време и знаевме дека нема да е тоа последен пат во Талин.

No comments:

Post a Comment