Friday, May 11, 2012

на посета во Талин,jesss :-)


Дојде и денот кога се решивме да одиме за Талин,да го посетиме главниот град,така да тој викенд сите не чекаа,волонтерите бидејќи сите беа сместени во Талин,само јас и Pierre бевме од Парну,и Heli требаше да биде исто така Талин од Тарту.

Баш и се погоди на Ирците им беше празник,славеа st.Patrick’s day,па знаевме дека ќе имаат нешто организирано,од нивна страна како мала приватна забава но само со нас,не многу луѓе.
Јас и Pierre,стигнавме,Daire не пречека на автобуска,и бидејќи Heli доцнеше го пропуштила автобусот,знаевме дека подоцна ќе стигне.Daire и Sean,беа сместени во хостел,каде што живееа со други млади,студенти,волонтери,од други држави,од Естониа,но хостелот им беше во строгиот центар,тоа им беше прекрасно,се разбира и тие беа среќни поради тоа.

Се собравме полека сите во хостелот,почнавме да им помагаме со подготовките,спремаа ирско кафе со виски,пита на ирски начин,салати,сендвичи со риба,и се разбира без чипс и грицки,ништо не се пие.

Ех имаше и една доста интересна случка,договорот беше да спијаме со Heli кај  Daire и Sean,бидејќи се во центар,но имаше мачка во нивниот спрат,а јас паничарка и фобија од мачки,сите ги ангажирав да се грижат за мачката и да не ја пуштаат да биде во моја близина,ако сакаат да бидам со нив и да се забавувам и јас.Иако бев проблем со мачката,сепак сите несебично ме поддржуваа и ме сватија дека имам страв,и едноставно ја држеа понастрана од мене.

Како и да е дојде и ни се придружи и Kriis тренерот,и така интересно си поминувавме во хостелот на Ирците,си зборувавме се зафркававме,се смеевме,а и Daire бидејќи е уметник не црташе на лице,со зелена боја карактеристична за Ирска,и така со тетоважи заминавме после седенката во хостелот,во центарот на Талин да се забавуваме во некој клуб.
Бевме во караоке клуб,и беше незаборавно...многу луѓе,исто така и Ирци,и атмосферата таму весела,еифорична,пеење,играње без престан,се сретнавме и со други волонтери,хаос-во позитивна смисла,пеевме и ние песни,јас мислам дека испеав дури 5,така да беше прекрасно,забавно...

No comments:

Post a Comment