Friday, May 18, 2012


Сепак,дојде и часот кога започна презентацијата,се беше скоро спремно,и ги чекавме сите луѓе да дојдат,некои каснеа,некои дојдоа и предвреме,некои точно навреме,Mai учителката по порцелан ми го даде накитот кој сама го изработив од порцелан,дојдоа и момчето и девојката,кои ги очекував и бев пријатно изненадена,затоа што дојдоа,бидејќи не бев сигурна,и како што идеа луѓето така јас се чувствував поисполнето,скоро сите што ги поканив дојдоа,со исклучок на три особи кои требаше секако да дојдат но од оправдани причини не можеа,но затоа потоа,како и да е сите навистина ми направија огромна чест,бев изненадена и исполнета,па така полека и започнав.

Презентацијата си течеше беспрекорно,јас се претставив и бев многу кратка затоа што не сакав да зборувам,и да му биде досадно,се обидував и да направам шеги за време на говорот,му спомнав да се спремат за незаборавно патување во Македонија,да ги врзат појасите,и да уживаат,и да се чувствуваат  тие неколку часа дека се во Македонија не во Естониа.
После краткото претставување му го пуштив  видеото,тоа беше и со превод на англиски,во позадина македонска музика,исто така имав и други кратки видеа,им пуштив видео каде што Каролина Гочева има изведба во црвениот фустан,во центарот на Скопје,и славие 20 години од независноста,па да му доловам момент,исто така му пуштив кратко видео од мојот град,така што сакав се да доловам и да биде кратко,но не досадно,и на крај исто му пуштив видео со нашиот  кошаркарски тим,и им објаснив колку Македонија беше среќна,и колку го поддржувавме нашиот тим,па им кажав дека ќе ги бодриме за олимпијадата во Лондон.

На крај им пуштив и нашата традиционална песна Македонско девојче,и тоа со превод,и онака видов дека луѓето беа задоволни,се заблагодарив,исто така ја претставив Лилјана,да каже збор-два,им се заблагодарив на мојата организација се разбира и таа придонесе да го остварам тоа,исто така спомнав бидејќи бев и јас изненадена,ја спомнав девојката која пред неколу дена пред презеннтацијата се запознав со нејзе на facebook , и ми пишуваше на македонски,иако гледам по името и презимето некако не ми изгледаше дека е од Македонија.

Девојката беше доста заинтересирана да дојде,и ме праша дали е проблем ако дојде со нејзиното момче,јас и кажав имам место каде да ве сместам,само вие изразете желба,и кога ја прашав,а поточно од каде си од Македонија,и таа ми кажа, не јас не сум од Македонија,туку од Естониа,Тарту,навистина бев пријатно изненадена,бидејќи девојката го знаеше супер нашиот јазик,но и таа како мене била волонтер во нашата земја,во Кавадарци,па го научила доста добро македонскиот.Па затоа и ја спомнав ситуацијата и им реков дека ми е чест,и дека бев изненадена,и еден голем аплауз за Anette!

No comments:

Post a Comment