Tuesday, May 8, 2012

Полека но сигурно влегував во шемата :)


Како и да е, како за старт добро почна ЕВС-ов во Естониа,со дружби,активно,и на работно како и на приватно поле,разгледување и запознавање на Естониа,особено на Парну,и луѓето кои живеат во градот.

На работа почна да ни станува интересно,си ги поделивме на некој начин обврските,и секој си беше активен на свој начин,секој си имаше задача што и како треба да се сработи,времето на работа ни беше доста релаксирачко и флексибилно,повеќето од работното време ни беше пред компјутер и на компјутер,работење на проекти,договарање меѓусебно,давање идеи,споделувања,разменувања,согласувања,значи работење во тим.Почнавме и со естонскиот јазик да го учиме,бидејќи и тоа е во програмата на ЕВС,секој го учи јазикот,без разлика во која земја си појден,и можам да кажам за јазикот дека ништо не ни беше јасно,ниту пак имавме идеја како ќе го научиме естонскиот јазик,затоа што е прилично тежок,14 падежи,се прашувам како можи и да не е тежок кога и за самите Естонци граматиката е тешка?!

Исто така почнавме и со часови по порцелан,заедно со прекрасната учителка Mai,која што изработува прекрасни дела нацртани на порцелан,и која што има прекрасна дарба,талент за тоа,па бидејќи бевме импресионирани од нејзе и нејзината вештина,почнавме и ние да изработуваме полека полека,со помош нејзина,интересни чаши,тајнири,сувенири,со различни дезени,и после тоа ги ставаме во печката,и од кога ќе бидат готови си ги земаме за нас.Така да веќе имаме своја колекција од различна форма на  порцелан.

Јас бидејќи сум позаинтересирана од страна на уметност,не ми претставуваше тешкотија,часот по порцелан,и можам да признаам дека уживам во учењето на таа вештина,бидејќи прв пат пробувам тука во Естониа и за мене е прекрасно чувството кога учиш нешто ново.

Бев и на два курса,од кои едниот беше учење како можеш да направиш торба од весници,значи од искористен материјал,додека да ги фрламе,можиме рационално да го искористиме,и успеав во тоа ја направив торбата од весници,беше доста интересен курс.Исто така бев и на друг курс каде што правевме глава од пластелин,и на го пропуштив ни тој курс каде што пак добив сертификат,и направив човечка женска глава,за која сите ми рекоа дека личела на мене.

No comments:

Post a Comment